
Segregácia
Segregácia
4,9 / 5
Priemerné hodnotenie viac ako 1700 overených klientov
ZMOS
Sme generálny partner združenia miest a obcí Slovenska

ZHK SR
Sme hlavným partnerom Združenia miest a obcí

DOSŤ BOLO
Sme akreditovaný partner združenia Dosť bolo šikany a kyberšikany

AVS
Sme partnerom Asociácie vzdelávania samosprávy

APUMS
Sme partnerom Asociácie prednostov úradov miestnej samosprávy

Čo všetko dostanete v cene
Klientske centrum
Rýchla pomoc a odpovede na vaše otázky
Špecialista na šikanu a kyberšikanu
Výkon funkcie špecilistu na šikanu a kyberšikanu
Plán uplatňovania štandardov
Vypracovanie konkrétneho plánu podľa metodiky Ministerstva školstva
Vypracovanie smernice a dokumentácie
Viac ako 30 dokumentov v súlade s legislatívnymi požiadavkami
Zastupovanie pri kontrole
Fyzické zastupovanie právnikom pri kontrole zo strany dozorného orgánu
Implementácia opatrení
Pomoc s nastavením pravidiel a postupov
Riešenie incidentov
Pomoc pri riešení konkrétnych incidentov segregácie
Monitoring
Sledovanie aktuálnych zmien
Podpora počas celého roka
E-mailom aj telefonicky, 24/7
Školenia zamestnancov
Jednoduchá a zrozumeteľná forma školenia
Materiály a grafiky
Informačné grafiky a edukačné materiály pre žiakov, pedagógov a rodičov
Online vzdelávanie
Edukačné videá na jednotlivé témy z oblasti segregácie
Mám záujem o bezplatnú cenovú ponuku
/ Benefity /
Overené riešenia, ktoré fungujú
My nesľubujeme, my konáme. Klienti oceňujú naše znalosti, skúsenosti, široké know-how a rýchlu implementáciu požadovaných služieb.
- Škálovateľné služby
Naše služby sa prispôsobia vašim aktuálnym potrebám. Rozšírite ich alebo zúžite presne podľa toho, čo vaša organizácia práve vyžaduje – rýchlo, jednoducho a bez zbytočných komplikácií.
- Aktuálna legislatíva
S nami máte istotu, že všetky služby a dokumenty, ktoré Vám dodáme sú vypracované na základe aktuálnej legislatívy.
- Certifikačné školenia
Cez naše certifikačné školenia prešlo už 500 000 osôb. Osobne aj online prinášame praktické riešenia a podporu, ktorá pokračuje aj cez materiály na samoštúdium.
- Poistenie do 1 000 000 €
Vaša istota je krytá. Vďaka poisteniu až do 1 milióna eur máte garanciu, že aj v prípade neočakávaných udalostí zostanete v bezpečí.
- 13 000+ spokojných klientov
Viac ako 13 000 spokojných klientov je dôkazom, že naše know-how funguje v každej oblasti. Rýchlo, spoľahlivo a bez kompromisov.
- 50+ členný tím odborníkov
.Za našimi službami stojí viac ako 50 odborníkov. Každý z nich prináša skúsenosti a know-how, na ktoré sa môžete spoľahnúť.
/ Referencie /
Dôverujú nám tisíce klientov na celom Slovensku
Klienti sa spoliehajú na našu rýchlosť a profesionalitu. Spoločne budujeme prostredie, kde je bezpečie vždy na prvom mieste.
Mám záujem o bezplatnú cenovú ponuku
/ Blog /
Praktické tipy a novinky zo sveta fyzickej a online bezpečnosti
Prinášame vám články, ktoré vysvetľujú zložité témy jednoducho a zrozumiteľne. Objavte odpovede na otázky, ktoré riešite každý deň v praxi.
admin
12. septembra 2025
admin
12. septembra 2025
admin
12. septembra 2025
admin
12. septembra 2025
Často kladené otázky
GDPR
Čo patrí k osobným údajom?
V zmysle GDPR sa za osobný údaj považuje akákoľvek informácia týkajúca sa identifikovanej alebo identifikovateľnej t. j. určenej alebo určiteľnej fyzickej osoby. Identifikovateľná fyzická osoba je osoba, ktorú možno identifikovať priamo alebo nepriamo, najmä odkazom na jej identifikátor, ako sú:
- meno;
- identifikačné číslo;
- lokalizačné údaje;
- online identifikátor – fyzickým osobám môžu byť pridelené online identifikátory, ktoré poskytujú ich prístroje, aplikácie, nástroje a protokoly (IP adresa, cookies, alebo iné identifikátory);
- odkaz na jeden či viaceré prvky, ktoré sú špecifické pre fyzickú, fyziologickú, genetickú (napr. farba vlasov, farba očí, výška, váha, spôsob chôdze a pod.), mentálnu (informácie o správaní alebo reakciách osoby v určitých situáciách), ekonomickú (informácie o majetku, záväzkoch či pohľadávkach), kultúrnu (záujmy a záľuby) alebo sociálnu (rodinný stav, dosiahnuté vzdelanie, zamestnanie) identitu tejto fyzickej osoby;
- informácie týkajúce sa osoby, ktoré sa nedajú okamžite zistiť (napr. profesia, funkcia a pod.)
Každý prípad je potrebné posudzovať jednotlivo a s ohľadom na všetky relevantné skutočnosti, ktoré môžu viesť k identifikácii alebo identifikovaniu konkrétnej fyzickej osoby.
Existuje formulár pre nahlásenie úniku osobných údajov?
Áno, pre nahlásenie úniku osobných údajov existuje formulár, ktorý je potrebné vyplniť a odoslať do 72 hodín od zistenia úniku. Tento formulár je súčasťou povinnosti nahlásiť porušenie ochrany osobných údajov. Avšak, ak nie je pravdepodobné, že únik povedie k riziku pre práva fyzických osôb, a údaje sú aj napriek úniku chránené proti zneužitiu, táto povinnosť nahlásenia nie je vyžadovaná. Formulár slúži na to, aby správca údajov mohol informovať príslušné orgány a zabezpečil primeranú ochranu dotknutých osôb.
Viac informácií nájdete na stránke Úradu na ochranu osobných údajov.
Pre koho je služba ochrany utajovaných skutočností určená?
Služba ochrany utajovaných skutočností je určená pre osoby, ktoré majú záujem poskytovať služby orgánom štátnej správy alebo sa oboznamovať s utajovanými informáciami. Okrem toho je určená pre firmy, ktoré obchodujú s citlivými údajmi alebo poskytujú služby ozbrojeným silám Slovenskej republiky. Ďalej je nevyhnutná pre tých, ktorí vykonávajú letecké snímkovanie alebo sa podieľajú na zvýšení bezpečnosti a imidžu firmy. Tento typ služby zaisťuje bezpečný prístup k utajovaným skutočnostiam a pomáha zabezpečiť ochranu citlivých informácií v rôznych oblastiach podnikania a štátnej správy.
Aké stupne ochrany existujú?
Existujú rôzne stupne ochrany osobných údajov, ktoré závisia od citlivosti informácií a rizika ich zneužitia. Tieto stupne zahŕňajú:
- Prísne tajné: Najvyšší stupeň ochrany, určený pre informácie, ktoré by mohli mať závažné dôsledky pre národnú bezpečnosť alebo verejný poriadok, ak by sa dostali do nesprávnych rúk.
- Tajné: Informácie, ktorých zverejnenie by mohlo spôsobiť vážne poškodenie záujmov štátu alebo iných subjektov.
- Dôverné: Údaje, ktoré sú citlivé, ale ich únik by nemusel mať také závažné dôsledky.
- Vyhradené: Informácie, ktoré majú určitú úroveň ochrany, ale nepredstavujú bezprostrednú hrozbu v prípade ich zneužitia.
Bude podľa GDPR pivnnosťou ustanoviť zodpovednú osobu?
Podľa nariadenia GDPR je povinnosť ustanoviť zodpovednú osobu (DPO) daná len v určitých prípadoch. V čl. 37 GDPR je uvedené, že prevádzkovatelia musia ustanoviť DPO, ak:
- ide o orgány a inštitúcie verejnej moci, ktoré spracúvajú osobné údaje;
- ak prevádzkovateľ spracúva „big data“ alebo osobitnú kategóriu osobných údajov vo veľkom rozsahu;
- ak prevádzkovateľ spracúva údaje o trestnej činnosti alebo priestupkoch.
V ostatných prípadoch však môže byť zodpovedná osoba dobrovoľne ustanovená, aby dohliadala na ochranu osobných údajov.
/ Kontakty /
15 regionálnych zastúpení po celom Slovensku
Naše pobočky nie sú len kancelárie – sú to centrá, kde sa s vami stretávame, školíme a budujeme dlhodobé partnerstvá.
Rýchla podpora pre váš región, sme od vás maximálne 50 km
Rozumieme špecifickým potrebám a zvyklostiam vo vašej lokalite

/ Referencie /
Dôverujú nám tisíce klientov na celom Slovensku

„So spoločnosťou osobnyudaj.sk spolupracujeme dlhodobo v oblasti zabezpečenia GDPR a KB. Spracovali kompletnú dokumentáciu, ktorú pravidelne aktualizujú, prihlásením do klientskeho centra získavame komplexný prehľad a informácie z oblasti GDPR a KB, ako aj o vykonávaní pravidelných školení oprávnených osôb. Tento spôsob zabezpečenia povinností v oblasti GDPR a KB nám maximálne vyhovuje a môžeme ho odporučiť aj ostatným subjektom.“
5,0 / 5
Mesto Handlová
Vedúci právneho oddelenia Nemocnica Poprad

„Dovoľte nám poďakovať za úspešnú spoluprácu Vašej spoločnosti s mestskou časťou Košice-Staré Mesto od roku 2022. Oceňujeme Váš zodpovedný prístup pri poskytovaní služieb, ktoré pre nás zabezpečujete v oblasti ochrany osobných údajov ako aj kybernetickej bezpečnosti. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.„
5,0 / 5
MČ Košice - Staré Mesto
Vedúci právneho oddelenia Mesto Košice

„Osobnyudaj.sk nám zabezpečuje komplexnu správu GDPR. Spolupráca je bezproblémová. Webové rozhranie je jednoducho ovládateľné a zrozumiteľné, ktoré pri nám uľahčuje prácu s údajmi zamestnancov a osôb evidovaných v systéme.„
5,0 / 5
Mesto Kežmarok
Riaditeľ Gymnázium Ivana Horvátha
Viac ako
13000+
klientov z celého Slovenska
50+
odborníkov v tíme
Dôveruje nám viac ako 13 000 spokojných klientov








Hodnotenia overených klientov
4,9 / 5
Ako ste spokojný s našimi službami?
93 %
Klienti, ktorí by odporučili naše služby iným
97 %
Klienti, ktorí potvrdzujú vyšší pocit istoty v oblasti bezpečnosti po zavedení našich služieb.




Mám záujem
o bezplatnú cenovú ponuku
- Od 9,99 € / mesiac
Každý si zaslúži byť chránený. Naše služby začínajú už od 9,99 € mesačne.
- 30 dní zadarmo
Prvých 30 dní máte zadarmo. Získate plnú verziu so všetkými funkciami a bez akýchkoľvek obmedzení.
- Ponuka do 24 hod.
Vyplňte krátku žiadosť a cenovú ponuku pre Vás pripravíme obratom. Po jej schválení si užívate 30 dní našich služieb úplne zadarmo.
Osobné údaje spracúvané na základe formuláru spracúva spoločnosť Osobnyudaj.sk s.r.o. Podrobnosti nájdete v časti Ochrana osobných údajov.