Povinné informovanie

Názov subjektu:

eGalileo, s.r.o.

IČO:

53641973

Adresa:

Trieda arm. gen. Svobodu 1025/1

Číslo osvedčenia:

Osobnyudaj.sk-2021-25780

Certifikát platný do:

23.06.2025

Zásady spracúvania osobných údajov


Informácie o účele spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené

Jednou zo zásad spracúvania osobných údajov je zásada obmedzenia účelu. V zmysle tejto zásady sa osobné údaje môžu získavať len na konkrétne určený, výslovne uvedený a oprávnený účel a nesmú sa ďalej spracúvať spôsobom, ktorý nie je zlučiteľný s týmto účelom.

Spracúvanie osobných údajov má byť úzko naviazané na účel spracúvania osobných údajov, a to najmä pokiaľ ide o zoznam alebo rozsah spracúvaných osobných údajov, ktorý by mal byť nevyhnutný na to, aby sa spracúvaním daných osobných údajov účel mohol dosiahnuť. Nie je správne, aby sa zoznam alebo rozsah osobných údajov umelo alebo dodatočne rozširoval vzhľadom na účel. Ak je účel a zoznam alebo rozsah osobných údajov stanovený zákonom, je potrebné ho rešpektovať, ak si zoznam alebo rozsah spracúvaných osobných údajov určuje prevádzkovateľ, má dbať na to, aby ho zbytočne, nad rámec účelu nerozširoval.

Zákon o ochrane osobných údajov stanovuje povinnosť prevádzkovateľa poskytnúť dotknutej osobe informácie o účele spracovania osobných údajov, na ktorý sú jej osobné údaje určené a to aj v prípade, keď sa osobné údaje nezískavajú priamo od dotknutej osoby. Je potrebné, aby tieto informácie boli dotknutej osobe poskytnuté najneskôr pri získavaní jej osobných údajov, respektíve v dostatočnom časovom predstihu, jasne a zrozumiteľne a takým spôsobom, aby sa s týmito informáciami mohla skutočne oboznámiť a porozumela im. 

 

Účely spracúvania osobných údajov ich právny základ

Ako prevádzkovateľ získavame od Vás iba tie údaje, ktoré nevyhnutne potrebujeme na poskytnutie plnohodnotnej služby v rámci poskytovania vzdelávacích aktivít pre zdravotnícky pracovníkov za účelom získania potrebných kreditov v rámci sústavného vzdelávania. Účely a právne základy spracúvania osobných údajov pri  procesných krokoch sú:

  • Spracúvanie údajov za účelom registrácie užívateľského konta

Na našom webovom sídle máte možnosť vykonať registráciu za účelom vytvorenia vlastného užívateľského konta. Pomocou tohto konta viete realizovať nákup kurzov (vzdelávacích aktivít) a absolvovať samotné školenie, za ktoré budete následne odmenéní patričným počtom kreditov. Prijímanie a spracúvanie osobných údajov za týmto účelom prebieha v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) všeobecného nariadenia o ochrane údajov – konkrétne na základe udeleného súhlasu so spracúvaním osobných údajov za účelom registrácie užívateľského konta. Svoj súhlas máte právo kedykoľvek odvolať.

  • Spracúvanie údajov za účelom nákupu vzdelávacích aktivít - školení / kurzov

Prijímanie a spracúvanie osobných údajov za účelom nákupu vybraných vzdelávacích aktivít (školení / kurzov) prebieha v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov – kde takéto spracúvanie je nevyhnutné na plnenie predmetu zmluvy, ktorej zmluvnou stranou ste Vy ako klient. Osobné údaje v rozsahu tejto zmluvy spracúvame ďalej tiež na účely vzájomnej komunikácie a tiež na plnenie povinností a uplatňovanie práv z tohto zmluvného vzťahu.

  • Kontaktný formulár alebo dopyty inou formou

V prípade, ak nás budete chcieť kontaktovať cez kontaktný formulár, napísať nám Váš názor, hodnotenie, prípadne riešiť iný dopyt alebo vzniknutý problém, môžete sa s nami spojiť a my Vám radi pomôžeme. Za týmto účelom budeme spracúvať Vaše kontaktné osobné údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Našim oprávneným záujmom je v tomto prípade pomôcť svojim klientom, ale tiež vybaviť otázky, prípadne žiadosti alebo sťažnosti tretích osôb. Takéto spracúvanie máte právo kedykoľvek namietať.

 

Zoznam spracúvaných osobných údajov

V závislosti od konkrétneho účelu spracúvania spracúvame rôzne kategórie Vašich osobných údajov, konkrétne:

Registrácia užívateľského konta

– e-mail, prihlasovacie heslo, telefónne číslo, meno a priezvisko, adresa pobytu, ID komory SK SaPA (SK MTP) 

Vytváranie a prijímanie objednávky / vybavovanie objednávky vo forme dodania služby a tovaru

– meno a priezvisko, adresa pobytu, telefónne číslo, e-mail.

Kontaktný formulár alebo dopyt inou formou

 – meno, e-mail, text správy, vo výnimočných prípadoch telefónne číslo.

 

Bezpečné internetové bankovníctvo 

Pri platení cez internet pomocou platobných systémov zadávate všetky svoje údaje na zabezpečených stránkach banky.

S Vašimi citlivými platobnými údajmi neprichádzame do styku - dozvieme sa len úspešný alebo neúspešný výsledok transakcie.

 

Sprostredkovatelia

Prevádzkovateľ môže v určitých prípadoch spracúvať osobné údaje dotknutých osôb aj prostredníctvom sprostredkovateľov, ktorí sú poverení spracúvaním osobných údajov v súlade s článkom 28 Nariadenia GDPR.

Sprostredkovatelia spracúvajú osobné údaje dotknutých osôb v mene Prevádzkovateľa. Spracúvanie osobných údajov prostredníctvom sprostredkovateľa nemá negatívny vplyv na výkon a uplatňovanie práv dotknutej osoby. Prevádzkovateľ využíva len sprostredkovateľov poskytujúcich primerané technické, organizačné a ďalšie opatrenia tak, aby spracúvanie spĺňalo požiadavky GDPR a aby bola v plnom rozsahu zabezpečená ochrana práv dotknutej osoby.

Prevádzkovateľ pri spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb využíva nasledujúce kategórie sprostredkovateľov:

  • spoločnosti zabezpečujúce dodávky technického riešenia, služby webhostingu, údržby a podpory IT systémov používaných Prevádzkovateľom

Príjemcovia

  • Slovenská komora sestier a pôrodných asistentiek (SKSaPA) - Amurská 71, 821 06 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 37999991

Vyššie uvedenému subjektu nahlasujeme údaje v rozsahu: meno, priezvisko, ID komory SK SaPA (SK MTP) - za účelom nahlásenia počtu kreditov za predošlý mesiac, ktoré dotknutá osoba získala za absolvované kurzy / video školenia.

Doba spracúvania a uchovávania Vašich osobných údajov

Vaše osobné údaje, ktoré sme spracovali, alebo spracúvame v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR – v rámci plnenia záväzkov prevádzkovateľa voči objednávateľom a klientom, ďalej spracúvame za účelom splnenia si našich zákonných povinností na úseku daní a účtovníctva, ktoré nám vyplývajú zo všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. uchovávanie jednotlivých účtovných záznamov Vašich potvrdených objednávok a fakturácie pre účely dodania našich služieb v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, pre prípady preukázania splnenia si daňových povinností v zmysle daňových právnych predpisov zákon č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov, zákon č. 563/2009 Z. z. o správe daní a pod.), musíme uchovávať po dobu stanovenú príslušnými právnymi predpismi. V každom prípade sa ale riadime zásadou minimalizácie uchovávania osobných údajov v zmysle čl. 5 ods. 1 písm. e) Nariadenia GDPR a preto budú Vaše osobné údaje, ktoré nepodliehajú archivácii podľa osobitných právnych predpisov, vymazané alebo anonymizované.

Osobné údaje spracúvané v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia GDPR – na základe Vami udeleného súhlasu so spracúvaním osobných údajov za účelom registrácie a vytvorenia užívateľského konta spracúvame po dobu 3 rokov, alebo do odvolania súhlasu. V prípade končiacej doby spracúvania údajov  realizujme kontakt písomnou formou alebo prostredníctvom elektronickej pošty, kedy je možné súhlas so spracúvaním osobných údajov na definovaný účel obnoviť a predĺžiť na nasledujúce obdobie spracúvania. V prípade neudelenia súhlasu pri obnovovaní a predlžovaní účelu spracúvania, alebo nereagovaní na vykonaný kontakt, Vaše osobné údaje už nebudeme ďalej spracúvať - tzn. automaticky údaje vyradíme z evidencie, elektronické údaje technicky vymažeme zo systémov a fyzicky skartujeme.

Osobné údaje spracúvané v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – na základe oprávneného záujmu, ktoré boli získané pri reakcii na Vami podaný dopyt/podnet alebo otázku ohľadne poskytovaných služieb a dodávaných produktov, kedy bolo nevyhnutné verifikovať relevantnosť požiadavky, alebo realizovať prípadný následný kontakt klienta/dotknutej osoby, po vybavení neboli následne postúpené do  predzmluvného  alebo zmluvného vzťahu sú bezodkladne vymazané.

Ako Prevádzkovateľ zabezpečíme výmaz osobných údajov bez zbytočného odkladu po tom, ako: boli ukončené všetky zmluvné vzťahy medzi Vami a Prevádzkovateľom ; a/alebo

- zanikli všetky Vaše záväzky voči Prevádzkovateľovi; a/alebo

- boli vybavené všetky Vaše reklamácie a žiadosti; a/alebo

- boli vysporiadané všetky ďalšie práva a povinnosti medzi Vami a Prevádzkovateľom; a/alebo

- boli naplnené všetky účely spracúvania stanovené právnymi predpismi alebo účely spracúvania, na ktoré ste nám dali súhlas, ak spracúvanie prebiehalo na základe súhlasu dotknutej osoby; a/alebo

- uplynula lehota, na ktorý bol súhlas udelený alebo dotknutá osoba svoj súhlas odvolala; a/alebo

- bolo vyhovené žiadosti dotknutej osoby o výmaz osobných údajov a bol naplnený niektorý z dôvodov odôvodňujúcich vyhovenie tejto žiadosti; a/alebo

- nastala rozhodná právna skutočnosť pre skončenie účelu spracúvania a zároveň uplynula aj ochranná retenčná lehota vymedzená s ohľadom na princíp minimalizácie doby uchovávania osobných údajov;

- a súčasne netrvá oprávnený záujem Prevádzkovateľa, zanikli všetky povinnosti Prevádzkovateľa stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré si vyžadujú uchovávanie osobných údajov dotknutej osoby (najmä na účely archivácie, výkonu daňovej kontroly a pod.), alebo ktoré by bez ich uchovania nebolo možné splniť.

Akékoľvek náhodne získané osobné údaje v žiadnom prípade ďalej systematicky nespracúvame na žiadny nami vymedzený účel. Ak je to možné, informujeme dotknutú osobu, ktorej náhodne získané osobné údaje patria o ich náhodnom získaní a podľa povahy prípadu jej poskytneme potrebnú súčinnosť vedúcu k obnoveniu kontroly nad jej osobnými údajmi. Ihneď po týchto nevyhnutných úkonoch smerujúcich k vyriešeniu situácie, všetky náhodne získané osobné údaje bezodkladne bezpečným spôsobom zlikvidujeme.

V prípade záujmu o ďalšie informácie o konkrétnej dobe uchovávania Vašich osobných údajov nás prosím kontaktujte prostredníctvom kontaktných údajov uvedených na našom webovom sídle

 

Zverejnenie údajov

Prevádzkovateľ získané údaje v žiadnom prípade nezverejňuje.

Cezhraničný prenos osobných údajov

Cezhraničný prenos osobných údajov pri štandardných vnútropodnikových procesoch, alebo procesoch účtovníctva voči dotknutým osoba sa neuskutočňuje a ani do budúcnosti nezamýšľa.

K cezhraničnému prenosu dochádza jedine v prípadoch:

- ak sa registrujete do našej školiacej platformy eSestra.sk, konkrétne prostredníctvom odkazu https://kurzy.esestra.sk/users/sign_in , alebo ste už registrovaný a po prihlásení sa pohybujete v samotnej platforme. Dôvodom prenosu údajov je dodávateľský IT nástroj pre všeobecnú realizáciu školenia prostredníctvom portálu https://www.esestra.sk/ . Tento nastroj a elektronické úložisko osobných údajov (cloud) poskytuje spoločnosť Thinkific Labs Inc. ("Thinkific"), spoločnosť z Britskej Kolumbie s pobočkami na 369 Terminal Ave, Vancouver, Britská Kolumbia, V6A 4C4, Kanada.

Bližšie informácie o sprácúvaní osobných údajov týmto príjemcom nájdete tu - https://www.thinkific.com/dpa/ .

- pri registrácií sa k odberu marketingových noviniek "newslettrov" na poskytnutú e-mailovú adresu, kde na tento proces využívame nástroj - Mailchimp. Jedna sa o medzinárodnú platformu na rozposielanie marketingových správ - newsletrov.

Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov príjemcom si viete prečítať tu - https://mailchimp.com/gdpr/ .



Podanie podnetu

Potrebujete riešiť bezpečnostný incident alebo iný problém? Pošlite nám správu a my to budeme promptne riešiť.

Napíšte nám správu

Osobnyudaj.sk, s.r.o.

Námestie osloboditeľov 3/A, 040 01 Košice